Things I want to try!

Har varit ganska mycket snack om Macarons, ser fruktansvärt gott ut! Dock har jag aldrig smakat på dessa då det inte finns att köpa där jag bor, vad jag vet i alla fall :S

Min mamma har köpt en bok om Macarons med massa olika recept och även redskap till dessa.
Så funderar på att göra en sats Macarons någon helg!


Tumblr_lqxllffcg31qzrkblo1_500_large


Något annat jag vill prova är att färga håret! Ombre style! Ser så sjukt snyggt ut men vet inte om jag skulle passa i det, så funderar på att ta någon hårfärgsprodukt som man kan tvätta ur så man kan testa olika färger för att se vad man passar i! :)


Tumblr_lp1sokuwez1qi23vmo1_500_large

Bilder från we♥it


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P