I'm back bitches!

I'm back!

Missed me much?
Har varit jäckligt upptagen så har inte haft tid att blogga och har inte haft någon större lust att blogga förra veckan för att jag har/är sjuk :)

Och för alla som spelar LoL (league of legends) så har ni säkert hört talas om nya karaktären Lulu!
Sjukt taggad! Hon verkar riktigt grym! Hon ser ut som en blandning av Veigar och Annie som är mina favorit karaktärer :3




Och för er KPOP lyssnare så har ni säkert hört att SHINee är tillbaka med låten Sherlock!
Är inget större fan av SHINee längre men kan lyssna då och då på dem :)


Hmmm..vad mer kan jag bjuda på? Hmm...Just ja!
Var ju model för John Bauer förra veckan på onsdagen, var helt ok men gör nog aldrig om det igen.



Scenen vi fick gå runt på

Dagen efter var skidresan, var grymt roligt! :)
Kl 21.00 på väg till skolan igen.


Just ja! Höll nästan på att glömma!
Ett band jag har fastnat för är SPICA!



Längtar tills den nya mv:n kommer ut! Check out the teaser!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Postat av: Anonym

hejsan! har en grym tävling på min blogg just nu, missa inte den!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara-1.html

2012-03-27 @ 21:57:20