Hot Topic

Denna bilden sprids runt på internet väldigt snabbt och diskussioner uppstår.

Vissa tycker att "This is FAT" är bättre än "This is skinny" och andra tycker tvärt om.
Visst det är inte bra att vara något av dem på bilden, det är ohälsosamt, men om man måste välja väljer jag "ohälsosamt is FAT", hon ser mer hälsosammare ut än den smala tjejen, hon glöder ju, det är liv i henne! "This is skinny" ser ut som ett skelett som mår typ...inte så bra? Död blick.

Jag tycker "This is FAT" är riktigt söt :) och de som tycker hon är ful kan ju dra någon annan stans.
Och ni som har negativa kommentarer och tycker jag har fel, well läs inte mina inlägg då. Jag skriver vad jag tycker och inget är rätt eller fel, det handlar om åsikter.


Båda är lika ohälsosamma och de som tror att man går mer ner i vikt av att äta lite, you're so wrong.
Man kan faktiskt gå ner i vikt av att äta normalt och motionera. Det gäller bara att äta rätt och i en rätt mängd. Vetenskapsmän har sett att visa har större risk att gå upp i vikt av t.ex. potatis, ris, pasta.
Och då kanske det är bra att man minskar på det man går upp i vikt av.


Min styvmamma är tjock och hon vet att potatis gör att hon går upp i vikt.
Så hon har dragit ner på det och äter på satta tider, frukost kl 7, lunch kl 12, middag kl 6.
Och hon har gått ner mycket! Dock kan hon inte motionera eftersom hon har problem med både höfterna och blodtrycket så det blir svårare för henne att gå ner i vikt :(


Och ni som skriver "Jag äter mindre än Kisse" ska vi bli imponerade eller skräckslagna?
Jag tippar på skräckslagna för det är inte bra att äta så lite. Har stött på många bloggar som skriver så, vad har hänt med dagens samhälle? Ska vi gå runt och se ut som skelett? Well sorry, I'm not going with that flow. Jag är nöjd som jag är :) och det borde andra vara också! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Postat av: Anonym

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-02-23 @ 15:37:16
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: YEEY SCORE!

hej vad fin blogg du har!!!!!!!!!!!!!!!

fina bilder m.m!:D så skulle söta lilla du vara med i min tävling?!:D! du kan vinna att bli avritad skicka in en bild till min mail vet ja men först kan du ju läsa villkoren på min blogg det är typ inga villkor:) men ändå så du fattar var du gör liksom!

2012-02-23 @ 19:50:15
URL: http://salukis.webblogg.se/
Postat av: sanna

Hej sötnos, ska vi följa varandra på Bloglovin’? Isf så kan du ju kommentera vilket nummer du blev som följare så gör jag detsamma på din!

http://www.bloglovin.com/sv/blog/453204/sanna-anneli-linnea/follow



Ps. Glöm inte kolla in mina virkade shorts jag säljer, oanvända.

http://www.tradera.com/hm-conscious-collection-shorts-virkade--auktion_341738_150087591

2012-02-24 @ 21:29:07
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: gör mig ledsen

Ja, jag måste säga att det här gör mig väldigt ledsen när du skriver, ska vi gå runt och se ut som ett skelett. Jag har nyss fyllt 18 år och jag är liten och jätte smal, naturligt smal. I hela mitt liv har folk frågat om jag äter något, eller så får man höra oj vad smal du är. Det gör ganska så ont i hjärtat och det tar på en väldigt hårt, tillslut så känns det som om man inte duger längre, som om att allt är fel.

I Frankrike och Italien är jag normal viktig, jag behärskar båda språken ganska bra är även lite italiensk och jag känner mig väldigt hemma där, där är jag normal viktig. Men när jag kmr hem till Sverige har jag "anorexia" enligt många. Vad är det för fel på svenskar, ska alltid klankas ner på dom små. Alla är olika byggda punkt slut.

2014-04-28 @ 20:55:04