KPOP!

Som sagt, jag älskar musik, speciellt koreansk pop!

Fick upp ögonen för kpop för ca. 1 år sen och är nu beroende, går inte en dag utan att jag lyssnar på kpop.
Jag följer även en sida som heter allkpop där man får de senaste nyheterna om kpop osv.


Idag kom nyheterna om de nya bandet EXO! Har aldrig hört talas om bandet förrän nu.
SM (bolaget som EXO är skriven hos) presenterade EXO's andra gruppmedlem Lu Han.

Och jag kunde inte låta bli att söka efter mer information om det nya bandet. Det visa sig att det kommer vara två grupper. Ett koreanskt och ett kinesiskt och grupperna kommer heta EXO-K (k=korean) och EXO-M (m=mandarin, som är Kinas standardspråk).


Här är länken till teaser 2 med Kai & Lu Han:
http://www.youtube.com/watch?v=4Iu2KbOHY9I&ob=av2e

Längtar tills man får se resten av gänget! Det ser lovande ut! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P