You have to die a few times before you can really live

YAY! Det snöar! Har inte snöat någon gång under jullovet förrän nu, så det blev ingen julafton med snö.
Bara det inte kommer så extremt mycket snö som det gjorde förra året under januari.
Vill gärna kunna ta mig till och från skolan!

Som jag har sett så är det mycket "Before I die", "Innan jag blir 18" eller "Under 2012 ska jag" på både tumblr och på andra bloggar, så slängde ihop själv en Before I die collage istället för "Innan jag blir 18" eftersom jag redan fyllt 18 och 1 år är för lite för att kunna göra allt vad jag vill göra. Dock orka jag inte gå igenom alla "Before I die" bilder, men blev ganska många ändå.


Vad har ni för planer för ert liv? Vad vill ni göra innan ni dör? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Postat av: Jenni

sv: Gitarr är mitt största intresse! c: jag rekommenderar ultimateguitar.com starkt med sina grymma ackord på typ alla låtar! Sedan så finns alltid youtube till hjälp, skriv bara ned en låt du vill lära dig och "how to play on guitar" så borde det förhoppningsvis finnas :D är det något mer du undrar så ask on! Jag kan göra inlägg/videos/anything (: Kraaaam <3

2012-01-08 @ 13:11:15
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/
Postat av: Jenni

Åh jag har funderat på någon slags cover/video av något slag då jag spelar akustisk eller elgitarr! det kommer nog upp på bloggen inom en snar framtid hihi :3 jag har inte direkt någon favoritlåt, men en av dom måste vara "when the children cry" av white lion, introt alltså. Kanske inte den lättaste för en nybörjare, men nu vet jag ju inte hurpass "nybörjare" du är c: hur mycket kan du? :D Tutorials, javisst, bara att önska! kram

2012-01-08 @ 13:56:08
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/
Postat av: Jenni

sv: åh, grymt, thanks! :D låter härligt, det är så roligt att syssla med musik särskilt om man känner av att det går fort att lära sig (: gör nog en video med lite gitarr-tips and so on och jag ska lägga låten på minnet och kanske göra en tutorial någon gång! :D i'll do my best med att komma ihåg haha ^^<3 men någon slags gitarrvideo kommer så fort som möjligt!



åh, tusantals tack! :'D kraaam

2012-01-08 @ 15:16:27
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

lovely!

2012-01-10 @ 22:09:22
URL: http://ngo.webblogg.se/