You always make me smile

När jag har en dålig dag slår det aldrig fel att se på EatYourKimchi!
Får mig alltid att le och skratta! De är awesome!

EatYourKimchi består av paret Simon och Martina.
De kommer från Kanada men flyttade till Syd Korea. Deras youtube videos handlar om koreansk kultur, mat, musik osv. Ganska roligt och intressant om man är intresserad av Syd Korea :)

De tittar och bedömer syd koreanska musikvideor som tittarna väljer (genom poll och kommentarer) den musikvideon som får flest röster tar Simon och Martina en titt på.


Klicka på bilden för att komma till deras youtube kanal (de har dock flera men denna är mest aktiv)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 08:33:24
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Jag har mest min blogg till att kunna titta tillbaka på vad jag själv har tyckt, tänkt och gjort. Varför började du blogga från början? :) Kram!

2012-01-06 @ 12:00:09
URL: http://Sannalitens.se