Let's read a book...wait..no....

Jag älskar verkligen att läsa böcker..men ibland orkar jag bara inte. Då brukar jag oftast lyssna på ljudböcker istället. Ganska skönt att bara lyssna och slippa fokusera på en massa text. Jag älskade sagostunder när jag var liten och detta kan man väll kanske också kalla det för, dock i tonårs/vuxen version :)


Läste på Kandylandys blogg om Blue Bloods, har varit sugen på att läsa den serien ett bra tag nu men hade helt och hållet glömt bort serien under sommaren. Men tack vare Kandylandy så fick jag en påminnelse :) så jag fixade ljudböckerna till alla 6 böckerna + Bloody Valentine :D

(klicka på bilden, tihi)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P