Make You Crazy

Block B is back!
Block B har släppt sitt nya mini album och även en musikvideo till låten Nanlina/Nanrina :)
Det nya albumet innehåller låtarna:

1. "LOL"
2. "난리나 (Go Crazy)" <--- Nanlina/Nanrina 
3. "했어 안했어 (Did You or Did You Not)"
4. "싱크로율 100% (Synchronization 100%)"
5. "Action"
6. "난리나 (Go Crazy) (Inst.)"


Första gången jag lyssna på den tyckte jag inte den var så bra, men efter att ha lyssnat på den en andra gång började jag tycka om den, jag fick mig några skrattanfall när jag fick höra Ukwon's bitar i låten.
Tyckte hans sjöng "I don't know, I don't know, but I'm hard, hard" XD men han sjunger egentligen "I don't know, I don't know, but I'm hot, hot" xD han måste öva sin engelska xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P